عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

کارها و کلمات جدید جیگر مامان

1392/12/12 23:41
نویسنده : romina
191 بازدید
اشتراک گذاری

 

دستمال کاغذی رو برمیداری بینی تو تمیز میکنی 

 

شعر چشم چشم دو ابرو که برات میخونم با انگشتت همه رو نشون میدی و خودتم میخونی چش

 

چش(چشم) ابو(ابرو) مماق(دماغ) دوش دوش(گوش) مو فقط ایناشو بلدی قلب

 

عطر و ادکلن رو بو میکنی و میگی به بهنیشخند

 

کرم رو برمیداری میمالی صورتتزبان

 

وقتی کار بدی انجام میدی برای اینکه چیزی بهت نگیم خییلی بامزه میزنی تو صورتت میگی ای واای

شعر یه توپ دارم قل قلی رو اینجوری میخونیم من میگم یه توپ دارم شما میگی ققلیه

 

من میگم سرخ و سفید شما میگی آبو من میگم میزنم زمین شما میگی هبامن میگم من این

 

توپو نداشتم مشقامو خوب نوشتم شما میگی بابا من میگم بهم عیدی داد یه توپ شما میگی

 

ققلی

به بابابزرگ من میگی حاجی دون یعنی حاجی جون

 

پسرعموم اسمش مجیده 8 سالشه بهش میگی دجید خیلی هم دوستش داری

 

اینقدر مهربونی هرچی میخوای بخوری اول به بقیه تعارف میزنی از این کارت خیلی لذت میبرم

 

به سیب میگی بیب

 

الکی عطسه میکنی میگی هاچی

 بهت میگم چشمک بزن دوتا چشماتو جمع میکنی میبندی و باز میکنی خیلی بانمک میشی

 

به چاقو میگی قاقو

به قاشق میگی قاقق

 

میخوای بگی پاشو دستمونو میگیری میگی پاقلب

 

به آبی میگی آبوزبان

 

به کش میگی تشقهقهه

 

دوغ خیلی دوست داری به دوغ میگی قوقنیشخند

به آش میگی آچ

 

به سطل میگی لطل

میگم اسب چیکار میکنه میگی پیکو پیکو به اسب میگی اب

به گل میگی لل

 

به توپ میگی توپ

 

کنترل برمیداری کانال عوض میکنی وقتی کانال عوض میشه کلی ذوق میکنی به کنترل میگی تنترل

 

به انار میگی آنارماچ

 

به آلو میگی آلوقلب

 

به کتاب میگی تتاب

به دکتر میگی دتر

 

به کشو میگی تتو

وقتی میخوام شلوارتو پات کنم میگم پای شما میگی تپ بعد میگم پای شما میگی لاست

 

به لامپ میگی لات

 

به پرده میگی تده

 

به ابرو میگی ابو

 

به کیف میگی تیپ

 

به گردن میگی ددن

 

به لاک میگی لات

 

تا میخوایم درو باز کنیم عاشق اینی که کلید و از ما بگیری و شما درو باز کنی به کلید میگی لیلید تازگیا دستتم به دستگیره در میرسه و درو باز میکنی  و منم درو قفل می کنمنیشخند

 

به افتاد میگی اتادقلب

به ترسید میگی تتید

 

به آناناس میگی آنانازبان

 

به لگن میگی للنچشمک

 

تا میخوام جاروبرقی روشن کنم دوشاخشو برمیداری میبری بکنی داخل پریز میگی بق بق یعنی بزنم به برق

بهت میگم علی چیکار میکنه میگی درت یعنی داره درس میخونه

 به ایست میگی ایت

 

تا میخوای یه کاری انجام بدی نمیزاریم میگی عدیدم یعنی عزیزم میخوای مارو گول بزنی با شیرین زبونیت

به تشویق میگی تشتیق

 

بهت میگم ببین تب دارم پشت دستت و میزاری رو پیشونیم خیلی خونسرد میگی نه

 

به کیک و بیسکوییت میگی تت

 

به کاهو میگی کاعو

 

به قرص میگی قق

به برف میگی بف

 

به آب میگی آبا

 

به عینک میگی عینییول

 

تا میخوام موهاتو شونه کنم شمام برس میاری و موهای منم شونه میکنی وای که چه کیفی میده

 

بهت میگم مامانو قلقلک بده با انگشتت قلقلک میدی میگی قیلی قیلیقهقهه

 

کمربابایی رو ماساژ میدی میخوارونی

تا موچین و میبینی فوری میگی ابو و میای ابرومو برداری

 

میگم بریم بیرون میری تو اتاقت و کشوتو باز میکنی خیلی بامزه انگشت اشارتو میزاری رو لبت میگی

 

اووووم یعنی داری فک میکنی چی انتخاب کنی متفکریعنی میخوام بخورمت اون موقعقلب

 

تازگیا همش درتلاشی که خودت لباستو تنت کنی و کفشاتو بپوشی

 

دستاتو میزاری روکمرت و میگی قرقرقرقر و قرمیدی و میگم شیکم شیکم شکمتو جلو عقب میکنی

عاشق چایی هستی تا میخوایم چایی بخوریم شما میگی تایی یعنی چایی به قند میگی انه قندرو برمیداری میندازی تو چایی میخوری

بهت میگم بگو سردمه بدن و دستاتو میلرزونی میگی وووی

به داغ میگی قاق به سرد میگی درد

به چتر می گی تتر

 

بهت میگم خروسه چی میگه میگی قول قول پیشیه میگه شما میگی می میهورا

 

 

آری من هر روز بیشتر از پیش به این راز پی میبرم که تو

 

 

خلق شده ای برای ما

 

 

تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی .....

 

 

عاشقتم فرشته آسمونی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)