عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

خوشگل مامان 17 ماهگیت مبارک

1392/12/14 19:20
نویسنده : romina
143 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من


هرروز که می گذرد بزرگ و بزرگ تر میشوی و لحظه لحظه ی زندگیمان باشوق قدکشیدن تورقم می خورد.

 

 

 

 

 

این روزا با داشتنت،با بودنت کنارم،با حضورگرمت،دوباره دارم احساس سبکی و عاشقی میکنم.

 

احساس میکنم خدای بزرگ منو دیده و حرفامو شنیده و همه بهترین های دنیا رو به من داده.

 

نازنینم میدونی بهترین های دنیا واسه مامان چیه؟؟

 

بهترین وقت دنیا همون وقتیه که تو به دنیا اومدی و قدم های بهشتی خودتو توی این دنیای خاکی گذاشتی و شدی بهشت من و بابا مهدی.

 

بهترین وقت دنیا همون وقتیه که برای اولین بار بوسیدمت آنقدرگرم بودی که تمام سرمای بدن منو گرم کردی.

 

بهترین طعم دنیا طعم شیرین اون بوسه هاس که از گونه های ظریف و نرمت میگیرم و نمیدونم چرا هیچ وقت از این کار سیر نمیشم انگار هربار واسه بوسیدنت حریص تر از قبلم.

 

بهترین لحظه دنیا اون لحظه ایه که درآغوشت میگیرم و سرکوچولوت و روی سینم میزاری و آروم میگیری و پر میشی از آرامش و امنیت.

 

بهترین حرکت دنیا حرکت اون دستا و انگشتای کوچولوته که دستام و میگیری تو دستت و با انگشتام بازی میکنی.

 

بهترین رنگ دنیا رنگ اون چشمای پاک و معصومته که وقتی دارم باهات حرف میزنم زل میزنی توی صورتم و با دقت به حرفام گوش میدی.

 

بهترین عطر دنیا بوی خوش تنته وقتی تن قشنگ تو بو میکنم و با خودم فکر میکنم تا حالا هیچ وقت همچین بوی خوشی هیچ جایی به مشامم نرسیده بود.

 

بهترین خنده دنیا صدای قهقهه خنده هاته وقتی داریم باهات بازی میکنیم.

 

بهترین نوازش دنیا اون وقتیه که توی بغلمی و ناگهان دستات و میبری سمت سرم و با ظرافت شروع میکنی به نازکردن موهام و یه دفعه بغلم میکنی.

 

بهترین صدای دنیا همون صداهای قشنگیه که از اون حنجره کوچولوت خارج میشه و هرکدومش برام یه معنی خاص میده.

 

بهترین حس دنیا همون احساسیه که به خاطرتو،توی وجود مامان شکل گرفته یه احساس قوی و عاشقونه.یه احساس آسمونی و پاک،بدون خودخواهی،بدون غرور،بدون انتظار،بدون توقع فقط و فقط به خاطر خودت.

 

بهترین هوای دنیا همون هواییه که تو توش نفس میکشی و نفس من و بابایی به نفس تو بنده.

 

بهترین خونه دنیا همون خونه نامرتبیه که از وقتی چهاردست و پا رفتی یه لحظه مرتب نمیمونه و هرچیزی یه گوشه ای افتاده.

 

گل نازنینم اینایی که برات نوشتم فقط یه کوچولو از بهترین های دنیایی که تو به من هدیه دادی.

 

دیگه چی کم دارم وقتی بهترین ها رو با تو دارم؟

 

پس همونطوری که تو بهترین های دنیا رو از آن من کردی مامان هم بهت قول میده واسه این که تو بهترین های دنیا رو داشته باشی هر کاری بکنه و هیچی برات کم نزاره.

 

 زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

 

 

 

 

آرزویم اینست آنقدر سیربخندی که ندانی غم چیست

 

 

 

نازگل مامان 17 ماهگیت مبارک

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)