عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

ملینا و باب اسفنجی

1393/1/18 1:10
نویسنده : romina
142 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی

 

روی کلاه زمستونیت عکس باب اسفنجی بود و من به شما گفتم این باب اسفنجیه و شعرشو برات خوندم

 

و شما از همون جا عاشقش شدی و به باب اسفنجی میگفتی بی بی بی بی مثلا با شعرمیگفتی

 

و باباییم برات عروسک باب اسفنجی خرید و همش بغلته و حتی شبم بغلش کردی خیلی ناز خوابیدی

 

 فدات بشم الهی

 

 

 

روزی که صدایت ....تپش قلب کوچکت

 

دروجودم طنین انداز شد.....................

 

تپش های قلبم هماهنگ با تپیدن قلب کوچکت

 

من را دراوج عشق ......................به خدا رساند

 

تموم هستی من عااااشقتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نغمه کوچولو
18 فروردین 93 10:54
ایشالا همیشه سالم و خوش باشی عزیزم
یسنا کوچولو
19 فروردین 93 7:54
باب اسفنجی عروسک محبوب بچه هاست