عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

عکس انداختن با گوشی از خودت

1393/1/19 1:07
نویسنده : romina
241 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

ماشالله خیلی حرفه ای با گوشی کار میکنیو همه چیزشو بلدی و همه تعجب میکنن از این

همه باهوشی شماهر چی ازت بخواییم برامون میاری مثلا میگیم بازی فوتبال و بیار سریع میاری و شروع میکنی به بازی گل میزنی میگی للفیلم و عکسارو میاری

 

خودت میشینی تماشا میکنیو خیلی دوست داری فیلماتو همشم حفظی تا میگیم فیلم نی نی رو بیار فوری میاری قبلشم ادای گریه درمیاری یعنی نی نی

 

تو فیلم گریه میکنه

از خودت عکس میگیری و کلی ادا درمیاری

 

اینم چند تا از عکسایی که از خودت گرفتی

 

 

 

تورا ای گل کماکان دوستت دارم

 

به قدر  ابر و  باران دوستت دارم

 

کجاباشی کجا باشم مهم نیست

 

تو را تا زنده هستم دوستت دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)