عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

عاشقتم...

1392/6/28 23:37
نویسنده : romina
172 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دیگه اینقدر به من وابسته شدی که اصلا اجازه نمیدی من از جام بلند شم یه کم میری میچرخی باز میای منو بوس میکنی و خودتو حسابی برام لوس میکنی باز میری پی فضولینیشخندتا من بلند میشم میچشبی به پاهام که بغلم کن حسابی منو خونه نشین کردی نه تو کالسکه میشنی نه راه میری نه بغل کسی جز من میمونی آخه دلت میاد مامانی از دست تو دلمون پوسید تو این خونه خودت بدتر از من

امروز بردمت دکتر برای چکاپ آخه دوهفته ای بود گوشات عفونت کرده بود و به خاطر همین واکسن 12 ماهگیت عقب افتاد خدارو شکر هیچ مشکلی نداشتی و فردا میبرمت برای واکسن

وزنت 11.100 و قدت 81 و دور سرت 47 بود ماشالله قدت از خط زده بیرون مثل بابایی قد بلند و رشیدیماچ

ایشالله که همیشه سالم وخوب باشیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)