عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

عشق مامان 14 ماهه شد

1392/9/7 21:36
نویسنده : romina
156 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روزها از پس همدیگه میره و تو روز به روز بزرگتر و خانم تر میشی

مامانی و بابایی عاشقتن و از اینکه فرشته ای مثل تو رو داریم خیییلی خوشحالیم 

عاشق وقتایی هستم که بلند بلند میخندی و خودت برام لوس میکنی 

وقتی میبینم نشستی و مثل خانم ها با خودت بازی میکنی دلم میگیره چقدر زود داری بزرگ میشی و من تو حسرت زمانهایی هستم که گذشته

ای گل من ای گل من

ای دختر خوشگل من

عزیز و دردونه من

ای گل گلخونه من

تو دختر ناز منی

خوشگل و طناز منی

قربون خنده هات برم

تو پر پرواز منی

دل منو برده چشات

دلم اسیر خنده هات

عروسک قشنگ من

قربون اشک بی صدا

همه دنیا یه طرف

دختر نازم یه طرف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)