عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

نازگل مامان 16 ماهه شد

1392/11/10 16:58
نویسنده : romina
136 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها و شبهای تو

ناب و زودگذر است،همچون باد

حرفهای دلنشینت...کارهای شیرینت...اولین های واپسینت

خنده های نازنینت...خوابهای بهترینت

همه و همه میرود درست مینشیند درعمق قلب عاشق من ...حک میشود درروح و جانم...ثبت میشود درذهن بیقرارم

و من میمانم و یک دنیا خاطره که حتی مجالی نیست برای ثبت و ضبطشان،فرصتی نیست برای غصه سپری شدنشان

دلم میگیرد از گذر شتابان ثانیه ها که همچون باد میگذرد...محض رضای خدا انصاف داشته باشید....اگر سختی و تنگی هم رسید به همین عجله رد شوید و بروید و بشویید...به همین شتابی که این روزهای زیبای بهشتی را ازمن میدزدید

اگر چنین باشد گله ای ندارم ...خودم را محکوم میکنم که همپای ثانیه ها بدوم و شکوفایی نوگل باغ زندگیم را جشن بگیرم

 

قلبفرشته زیبای کوچولوی من 16 ماهگیت مبارک قلب

قلبعاااااشقتم به اندازه تمام دنیاقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)