عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

پارک

1393/6/11 15:50
نویسنده : romina
121 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من

یه شهربازی هست نزدیک خونمون 5.gifهروقت ببرمت یه دستگاه هست سکه ای ببریه شما عاشق

 

اون   شدی   و   همش سوار  اون  میشی  تا  میریم  پارک میگی  سکه   ببری   با یه  بارم قانع   نمیشی دوبار   سوار میشی 18.gif

 

اینم عکساش

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

184944zc24tkvsac.gif

کاش می دانستی؛

چشم هایم ز شکوفایی عشق تو فقط می خواند...

کاش می دانستی؛

عشق من معجزه نیست!!!!!!!!

عشق من رنگ حقیقت دارد!!

اشک هایم به تمنای نگاه تو فقط می بارد...

کاش می دانستی؛

♥ تو فقط مال منی ♥

تو فقط مال همین قلب پر احساس منی...

شب من با تو سحر خواهد شد...

تو نمی دانی من،

چقدر عشق تو را می خواهم!!

تو صدا کن من را

که پر از رویش یک یاس شوم!!

تو بخوان تا همه احساس شوم.

باز هم این همه عشق

این همه عشق برای دل تو ناچیز است!

آسمان را به زمین وصل کنم؟؟؟

یا زمین را همه لبریز ز سرسبزی یک فصل کنم؟؟!

من به اعجاز دو چشمان تو ایمان دارم...

به خدا گر تو نباشی،

بی تو من یک بغل احساس پریشان دارم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه & فائزه
11 شهریور 93 19:43
سلام ناااااااازی خداحفظش کنه به وب داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال میشیم اگه با تبادل لینک موافقید بگید نظر فراموش نشه لطفا