عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

آرد بازی

1393/6/16 1:36
نویسنده : romina
126 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم

بابایی از اصفهان برامون گز آردی آورده بود و شما خیلی دوست داشتی وقتی تموم شد آرداش توش مونده بود و شما میگفتی گز میخوام منم گفتم تموم شده  و تا خودت  جعبه رو ندیدی  باورت نشد وقتی با  دست آردا رو کنار میزدی دنبال گز میگشتی ازنرمی آرد خوشت اومد یهو گفتی نرمه منم دیدم خوشت اومده یه زیرانداز برات انداختم و آرد و گذاشتم  جلوت و شما  شروع  کردی لمس  کردن  آرد  و  اونو به دست و پاهات میزدی و بازی میکردی و کل هیکلت از سرتا پا آردی شدبعد از اینکه بازیت تموم شد بردمت حموم و حسابی شستمت و مثل دسته گل تمیزشدی.

اینم عکسای وروجک آردی من

 

 

 

 

دوستت دارم

هدیه  ایست  ؛ که  هر  قلبی  فهم  گرفتنش  را  ندارد...

قیمتی  دارد  ؛ که  هر کس  توان  پرداختنش  را  ندارد...

جمله ی کوتاهیست؛که هرکس لیاقت شنیدنش راندارد..

دخترکم  ملینا

بی شک توهمیشه لایق این هدیه کوچک من هستی...

 

Bonjour à tous je vous souhaite une bonne journée - Rain-Blog

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)