عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

کارهایی که تو 6 ماهگی انجام میدادی

1392/6/24 16:49
نویسنده : romina
122 بازدید
اشتراک گذاری

بای بای میکردی،بابا و مامان و دد میگفتی،مارو میترسوندی و میگفتی خووووو،با روروئک حسابی تخته گاز میرفتی،

دستت و میزدی به دهنتو صدا در میاوردی آآآآ ،دست دستی میکردی و تا آهنگ میزاشتیم حسابی نانای میکردی و بشکن میزدی.شست پاتو میخوردی و با پاهات دست میزدی

دراز میکشیدی پتو رو میکشیدی رو صورتتو دست و پا میزدی بعدپتو رو از سرت بر میداشتی و مارو نگاه میکردی که بهت بگیم دالی من اسم این بازیتو گذاشته بودم پتو بازی یه وقت میشد نیم ساعت همینجور پتو بازی میکردی و کلی میخندیدی اینقدر محکم پاتو میکوبیدی زمین که من پام به جای تو درد میگرفت و یه پتو میزاشتم زیر پات.

دیگه خوابت بهتر شده بود و عادت کرده بودی ساعت 10.11 بخوابی و صبحم ساعت 6.7 بیدار میشدی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملیکا و ملینا
17 شهریور 92 17:47
سلام کوچولوی نازی دارین خوشحال میشم به وب دخترهای من هم سر بزنین منتظرم