عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

کارهای جدیدی که کردی

1392/7/9 0:01
نویسنده : romina
150 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون اومده بود بالا که مراقب شما باشه من کار داشتم انجام میدادم هی رفتی دست زدی به پوشکتو به مامان جون میگفتی در مامان جون بهم گفت جاشو عوض کنم گفتم نه فکر نکنم تازه عوضش کردم شما ول کن نبودی و دیدی که ما بهت توجه نمیکنیم رفتی دراز کشیدی و پاهاتو باز کردی و پوشکتو کشیدی و گفتی در وقتی اومدم بازت کردم دیدم حسابی جیش کردی الهی مامان فدات شه که اینقدر میفهمی

پیراهن بابایی رو مبل بود مامان جون گفت وای پیراهن بابایی رو ببین چقدر کثیفه شما هم پیراهن و برداشتی و بردی انداختی لباسشویی قربونت برم عاشقتم

وقتی حلقه هوشتو بازی میکنی بهت میگم رنگ زرد کدومه برمیداری و میگی اینه

اینه رو تازه یاد گرفتی

ماشالله همه چیز رو میشناسی و همه حرفامو میفهمی حتی موبایل هممون رو میشناسی موبایل هرکی رو فقط به خودش میدی

تو گوشی مامان جون گریه بچه هست تا گوشیشو میخوام الکی گریه میکنی که یعنی برام گریه رو بزار



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)