عشق مامان و بابا ملینا جونمعشق مامان و بابا ملینا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ملینا فرشته کوچولوی من

غذا خوردنت تو ظرفشویی

1392/10/2 0:18
نویسنده : romina
144 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان چندوقتیه که برای اینکه غذا تو بخوری میزارمت تو ظرفشویی تا آب بازی کنی و من بهت غذا بدم از بس که تو غذا خوردن ناز و ادا داری حتما باید با یه چیزی سرگرم بشی تا دهنتو

باز کنی  وقتی هم میشستی تو ظرفشویی همش لیوان و پر میکردی آب میخوردی تا غذات تموم میشد

که 20لیتری آب میخوردیولی شب یلدا حسابی مارو ترسوندی طبق معمول گذاشتمت روی

ظرفشویی که آب بازی کنی من داشتم به شما غذا میدادم که شیطونی کردی و یهو آب داغ رو باز کردی

من زود گرفتمت رو پاهات پماد زدم و زیر آب سرد گرفتم خدا رو شکر هیچی نشد ولی بابایی حسابی منو دعوا کرد گفت اگه چندروزم گرسنه موند دیگه حق نداری تو ظرفشویی بهش غذا بدی و منم حسابی گریه کردمخلاصه دیگه توبه کردم که تو ظرفشویی نزارمت نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)